2009-04-08
 23:12:01

äntligen lov!

nu kan man pusta ut från allt som har med skolan att gör för de är lov! :D så himla skönt, jag behöver verkligen lov nu, jag är väldigt väldigt skolless. idag har jag inte gjort så mkt som vanligt.. var på skolan, sen stan en stund och sen har jag bara varit hemma och kollat på tv typ :P jag råkade somna så jag sov i 3 timmar.. det kommer att bli lite svårt att somna ikväll för jag kommer inte vara trött alls. men det gör inget för det ät ju lov nu :D
imorrn ska jag vara med bea och vi ska på birsta och senare ska jag jobba. I helgen ska jag till mormor och morfar och fira påsk vilket ska bli hur skönt som helst. jag är så less på sundsvall så jag skulle nästa kunna åka vart som helst ett tag för att slippa va här... och de gör jag på måndag :D jag ska till vemdalen men lite thoren folk + några hedbergskare :) kommer att bli grymmt kul! så de är bara att peppa!!

just nu kollar jag på lite kläder på intenet och sex and city. hoppas att dom gör en till sex ande the city film för den dom gjorde var hur bra som helst!
här är sakerna jag vill ha + mycket mer. det finns så sjukt mycket man vill ha nu när alla nya vår/sommar kläder kommer ut i butikerna. men man kan ju inte få allt :/ buuhuuu
ne nu ska jag bege mig till sängen. jag ska för en gång skull lägga mig i tid, annars brkar det bli vid 1 -2 tiden och de är verkligen FÖR sent. måste stjärpa mig så att jag slutar att försova mig hela tiden.

natti natti xoxo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: