2009-04-02
 22:43:09

god kväll!

tjeenis!
 jag vill ha mat nu! jag åt nyss masser med mackor för jag blev så sugen när jag pratade med jeack för han åt mackor :P men jag är inte mätt ännu.. jag kankse har binikemask som pappar brukar säga att jag har för att jag äter så mkt ibland, men man vet ju aldrig :O
btw så gjorde jag en spray tanning idag med malin. jag är riktigt nöj dmed färgen faktist och det blev fläckfritt dessutom :) 
restan av dagen spenderade jag på skolan och gjorde verkligen INGEN ting.. jag skrev i bloggen och åt mat. Sedan blev jag och sofia sugen på muffins så vi bakade blåbär och hallon muffins hemma hos mig. dom blev as goda! tog lite fina pic också ;)
just nu håller jag på att plugga som ett as till för vi har matte prov imorrn! började på kapitlet nyss.. hej ig!
det som är bra med dagen imorrn är coctail partyt :D längtar faktist lite till de, ska bli grymmt kul hpppas jag :)
nu ska jag fortsätta med mitt pluggade så jag iaf får g.. pusss




ros
PUBLICERAT: 2009-04-03, 10:59:27

Sällan du är hungrig älskling:)


rosannaaa
PUBLICERAT: 2009-04-03, 11:00:18 | URL: http://rosannascharin.blogg.se/

och de var jaaag som skrev dedär klickade för snabbt:p hoppas matteprove går braaah!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: