2009-04-02
 09:19:06

trötter

God morgon där ute!
idag är jag har trött som helst.. det var väldigt länge sen jag var så här trött faktist. det som är så bra med den här dagen är att jag inte har några lektioner, det är fritt arbete =) så har vi haft hela veckan vilket är hur skönt som helst!
Idag ska jag försäka att sälja dom sista coctail biljetterna till våningen så jag hoppas jag hittar  några kunder ;) idag ska jag och malin även göra en sol tanning så jag blir lite brun :D jag hoppas att det blir en bra färg inte inte oranget eller fläckit, för då blir jag riktigt less :P
Jag borde egentligen plugga som ett as just med men jag orkar verkligen inte. Vi har ganska mycket i skolan just nu :/ Imorrn ska en case sammanfattning lämnas in, har matte prov, en text om internationella relationer, en engelsk muntlig redovisng på måndag, ett rättskunskap prov på tidag och slutligen ett muntligt förhör på spanska. känns ju verkligen toppen just nu! (Y) tror att jag ska åka hem eller slå på en film snart eller tröst äta ;P..

xoxo


habbel
PUBLICERAT: 2009-04-02, 17:18:47 | URL: http://habbel.blogg.se/

bra jenny man ska tröst äta och ´bli fet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: