2012-02-15
 02:43:41

Nattugglan här!

Idag, eller ja.. igår var det alla hjärtans dag. En super mysig dag för alla som är tillsammans men någon, men kanske inte för dem som är singel. Eller kanske, JAG VET!! Jag har aldrig haft ett frhållande så man är ju lite erfaren dåråh!  Närå men jag har haft en bra dag! sov till kl 13:30, gjorde inte ett skit tills jag började jobbet kl 17:00. Slutade kl 21:00, såg på film med mig själv och tryckte i mig massa onyttigheter. Det blev hitta nemo för jag tänkte att jag verkligen inte skulle se någon jäkla kärleksfilm och sitta snyftandes hela kvällen! Men icke kunde jag hålla mig! Avslutade kvällen med the notebook. Den filmen har jag sett hur många gånger som helst och jag blir aldrig less på den! Så himla fin film! Det må vara den bästa romaniska filmen som gjorts!
Meeeen, fast man är singel så fick jag röda rosor och choklad på alla hjärtans dag! Vad skulle jag göra utan er mamma och pappa <3 Det finns några som bryr sig om mig iaf!
Klockan tickar på och nu är det sleeptime. Tänkte passa på att gå på date med John Blund, har hört att det ska vara en riktig hunk! Wish me luck!

XOXO 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: