2009-04-07
 09:01:39

skön helg

hallå där!
sry för min uppdatering men jag kommer inte in på bloggen på mitt internet hemma, bara på skolan :s aja..
i fredags vare då på coctail party på våningen och det var hur kul som helst!! ritigt kul faktist! Det var kul att det kom så många :D
i lördags var jag bara hemma och myste på med en film kväll med familjen och så jobbade jag. i söndags gjorde jag inte så mkt.. var bara hemma och plugga och så var jag med syrran.
igår då de var måndag var jag i skolan och sen så gjorde jag inte så mkt.. sov typ. nu är det tisdag och jag sitter på skolan, väntar på att min spanbska lektion ska börja. trodde vi började halv 9 men de var visst tjugo i 10.. vi har bytt schema :P
ne nu ska jag avsluta detta in lägg med lite fina bilder sen i fredags :)

pussss xoxo



















KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: