2009-03-31
 23:27:13

gossip girl <3

kollade nyss på det 20:onde avsnittet av Gossipgirl på säsong 2, det är sjukt bra! Ni kommer verkligen bli paff över vad som händer i avsnittet, det kan jag lova ;) fattar inte hur man kan göra så bra tv serie, jag blir nästan besatt av det snart :P lika bra varje gång man kollar på det :)

Fotbollsträningen gick sisådär idag.. det var ganska tråkg träning btw. Jag ska börja träna på gym så jag får lite muskler så att  kroppen blir trimmad, de skulle va naajs till sommarn.
just nu kikar jag efter kläder på internet. vill ha allt jag ser! det är hur fina kläder och skor som helst på asos, speciellt klänningarna, ge miiig! på tal om klänningar så ska jag ha en svart klänning med rosa blommor på fredag då vi i vigor ska ha en coctail fest på våningen :) ska bli grymmt kul :D peppar som fan till den!



xoxo gossipgirl


jessica
PUBLICERAT: 2009-04-01, 11:02:42

ny blogg gulle, jessicascholander.blogg.se :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: